Vraagbaak human behaviour

Bij de transitie naar Smart Mobility is voldoende aandacht voor de eindgebruiker noodzakelijk. Bij een goed ontworpen verkeersinformatiedienst zal deze ook veilig zijn in gebruik en sprake zijn van optimaal opvolggedrag. De vraagbaak biedt (strategisch) advies over human factors of gebruikersgedrag.

Vaak bestaat er binnen projecten, programma’s of bij ontwikkelaars behoefte aan human factors kennis en kennis over gebruikersgedrag. Het kan soms om kleine zaken gaan, waarbij een advies nodig is, maar soms kan het om meer strategische keuzes gaan, bijvoorbeeld of je feedback over zijn/haar gedrag geeft aan de bestuurder.

Download hier de factsheet en de spelregels van de vraagbaak.

Heeft u een vraag over human factors of gebruikersgedrag?
Stuur uw vraag dan aan behaviour@ditcm.eu .

 

0  reacties

 

Neem contact op:

088 798 26 31
info@connectingmobility.nl 

Bezoekadres:

Griffioenlaan 2
3526 LA Utrecht

Postadres:

Postbus 2232
3500 GE Utrecht

Volg ons op:

Twitter
LinkedIn